Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-18, 14:29   #13
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 385
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: Når søstersen har opprettet en felles sparekonto som heter Green Gables

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.



Men hadde vært litt gøy for det. Noen som har vært der?


Dvs. jeg har vært på Prince Edward Island. Ingen av oss hadde eller har noe forhold til Anne og Green Gables, så vi unngikk etter beste evne de mest utsatte stedene... (Not very helpful, I know. ) Det er ikke veldig mye annet å se på der, med mindre du er spesielt interessert i poteter, som er øyas second claim to fame. Øya er stort sett padde flat, og jeg har et klart indre bilde av enorme potetåkre som strekker seg inn i horisonten.
[Edit: Glemte å nevne at de også har verdens lengste bro over vann som fryser.]



Nova Scotia er adskillig mer spennende, så jeg ville tatt ferga over til Pictou og så i hvert fall tatt en runde rundt Cape Breton Island, som er den nordligste delen av Nova Scotia. Hard-core bilturister kan gjerne ta turen over til Newfoundland og se på hustuftene til Leiv Eriksson på L'Anse aux Meadows, men det tar kjapt noen dager. (Vanlig advarsel i canadiske turistguider: Legg merke til at veikart over Newfoundland typisk har en helt annen målestokk enn kart over de andre atlantiske provinsene. )

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat