Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 15:42   #18
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Snupp kommer til å være 14 måneder i adventstiden og får ikke julekalender i år. Han skjønner ikke konseptet, så jeg ser derfor ingen grunn til at han skal få. Neste år får han kalender, det har svigermor spurt om er greit og jeg har sagt OK. Hun syr kalender til alle barnebarna og konkluderte selv med at det var litt vel tidlig i år. Hadde jeg villet ha til ham, så hadde han fått, men der er jeg og svigermor helt på nett. Forutsetningen er at den ikke inneholder snop (annet enn på lørdag, hvis svigermor bestemmer seg for å sy kalender med en lomme til hver dag). Hadde han hatt søsken så hadde han nok fått i år.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat