Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-19, 14:42   #26
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

I min kommune har Høyre styrt
Siden tidenes morgen. Jeg kjenner livet i kommunen fra innsiden etter mange år som mellomleder der, og jeg synes ikke den styres optimalt. Rik kommune som kommer veldig dårlig ut på kommunebarometeret, så jeg tenker at det kanskje er på tide med et skifte. Selv om jeg tviler veldig på at flertallet i kommunen min er enig med meg.

Hva tenker du er taktisk smart å gjøre i en slik situasjon?

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg. Enten blir detVenstre, for å sikre at Høyre i det minste samarbeider til venstre og ikke med FRP som er like store som Venstre i denne kommunen. Alternativet er å stemme motpol, for å bedre synliggjøre at jeg er uenig med nåværende styre. Men venstresiden kommer jo ikke til å få makten, så jeg føler den stemmen blir delvis bortkastet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat