Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 19:02   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mellomlagre klær

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg forsøker å få det inn i skapet igjen. Sånn at alt det som ligger i skapet mitt er rent nok til å brukes selv om det ikke nødvendigvis er helt rent.

Snuppa har et fantastisk system angående lufting av tøy. Hun legger det utover hele gulvet på rommet sitt. Gulvet hennes er til enhver tid dekket av klær. For at hun skal få ukepenger, så må gulvet være ryddig en dag i uka. Da kaster hun alt sammen inn i skapet sitt, og påstår at klærne har bedre av å ligge på gulvet. Ja, ja, ja ... preteen-trass er jo så sjarmerende.

Hos min på ti legger jeg det rene på sengen for at hun kan legge det i skapet. Som regel flyttes det til en stol eller pulten, noen ganger gulvet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat