Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 20:11   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mellomlagre klær

Mannen har kirkegård på gulvet ved siden av sin del av sengen. Men dressbuksen henger han på knaggrekke på soveromsdøren.
Jeg har knagger på veggen til det formålet, men der er det pussig nok stadig vekk fullt av vesker, skjerf, belter, skjørt som bor der permanent ... Så noe ligger litt på gulvet også. Og så ligger noe på en håndklestang på det ene badet.
Barnas ligger på gulvet på det ene badet frem til jeg legger det som er skittent til vask og det de kan bruke en dag til inn på rommene deres etter de har sovnet.

I tillegg har jeg en ulljakke over en sto i stuen og litt sånn ruyndt om kring inni mellom.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat