Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-20, 16:26   #1
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husdyr i postkassen

Vi er så heldig å ha fått husdyr som har bosatt seg i postkassen. Jeg tror dessuten at de har blitt flere av dem, og det er på tide å bli kvitt dem.

Jeg vet ikke hva slags insekt det er, men de er svarte, kan minne om en mellomting mellom maur og biller. De kryper ut gjennom dreneringshullene når jeg åpner lokket. Og kommer raskt tilbake.

Hvordan går jeg frem? Jeg har aldri vasket inni postkassen de 11 årene vi har bodd her, er det noe jeg burde gjøre. Kan jeg satse på at å spyle vil gjøre susen, eller må jeg bruke noe middel? Evt bør jeg heller kjøpe inn en ny postkasse ?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat