Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-20, 13:29   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste strykejern?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Philips Perfect Care Elite.

Jeg ser damen på bildet bruker den som sånn håndholdt damper også. Dekker den alle behov? Svarer på mail og setter over potetene også?

Jeg legger gjerne noen lapper i gode produkter. Slike ting har man jo i en evighet. Det jeg har nå gjør at jeg skyr plagg som trenger en runde med strykejernet Og det er jo egentlig bare teit... Så jeg digger disse tråden Tallulah starter med "Verdens beste..." o.l for det er en veldig miljøvennlig approach. Når man først skal bytte ut en sånn dings, så går vi for en knallgod en som holder til dommedag. Da kan vi jo få en fin jobb med å stryke hvite kjortler i mottaket på Perleporten



Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

(Jeg har en liten håndholdt dampedings som dekker alle mine strykebehov.)

Selv duker og sånt? Jeg må si at jeg bruker også svært lite duker av samme grunn som jeg lister over Men til jul og sånt så må det duk på langbordet, mest fordi ileggsplatene er av finér Går det kjapt å fare over en bluse med en sånn? Og hvordan er resultatet? Er det som om man kjører plagget gjennom strykegreia i tørketrommel?


Og sønnen din, Tjorven

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat