Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-20, 12:29   #101
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Vi også ligger langt bak tidsskjema. Kjøkkenet ble levert i juni, og nå begynner det først å bli ferdig montert (monterer selv), men vil ikke funke før vi også har ferdig badet i naborommet siden vi skal koble om alle rør til nytt. Men jeg fikk eget soverom her om daget etter å ha bodd 1/2 år i loftsstua, og stua begynner å bli ferdig så vi snart kan flytte inn i 1. etasje igjen på annet enn soverommet. Vi har slitt med en maler som ikke har gjort jobben ordentlig når han fikk en annen å gjøre jobben for seg når han var syk, og vi ville ha det rettet opp før vi gjorde mye mer ferdig. For de søler og de griser selv om de ikke skal. Han ville vedkommende selv skulle rette det opp, men tok for lang tid, så til slutt kom han å rettet det selv med å sparkle og male om hele stuetaket. Han påsto vi hadde gjord dårlig jobb unger, og han fikk en fra malingsprodusenten til å komme og ta opp prøvesteder, og det var jammen strimmelen som var løsnet gitt og langt i fra vår skyld. Er så lei av håndverkere som skal unnskylde alt mulig og ikke gjorde god nok jobb.

Blir så bra, men tar mye lenger tid enn forventet. Særlig når mannen i slutten av juli klarte å kutte seg i tommelen på saga også. Og han vil gjøre det meste selv. Hørest veldig greit ut å slippe å bo i huset samtidig som en pusser opp, men vi har klart oss godt med midlertidige løsninger også synes jeg. Akkurat nå har vi det som skal bli nytt vaskerom til både bad, vaskerom og kjøkken. Men komfyr og kjøleskap ute i kjelleren. Gleder meg til snart nytt kjøkken klart også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat