Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-20, 15:40   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørutfordring stue

Det er veldig å gi vanskelig å råd når man ikke aner hvordan stua ser ut. Men på generell basis: Jeg sitter og ser mye på stua vår. Vi flyttet inn for tre (fire?) år siden, og her var også soneinndelingen ganske gitt, men de litt løsere elementene som hyller, småbord, lamper, bilder, tepper og stoler har blitt flytta litt rundt på. Jeg kan sette meg ned og se på de ulike sonene i stua, ganske lenge, også flytter jeg litt møbler rundt inni hodet mitt og prøver å se for meg hvordan det kunne blitt. Av og til tegner jeg det opp, og av og til flytter jeg rett og slett på ting. Det hjelper også å ta bilder av det, for da er det lettere å se hva som mangler.

Vi har også "kartlagt" hvilke hovedfarger vi har i stua på de største elementene og har to hovedfarger, samt ett treverk å møbler, og et annet på gulv. Vi har en dyp rustrød-oransj og en petrolblå som hovedfarger. De er komplementære, og fungerer godt sammen. Også har vi mange fargesplæsjer utover dette på bilder, puter og pynt.

Bildene på veggen er hengt opp i grupper, og da har jeg lagt dem utover gulvet og satt dem sammen på ulikt vis slik at de blir balanserte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat