Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 22:22   #47
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.221
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte tørker/vasker du av tastaturet?

Akkurat når det gjelder tastatur, så er jeg faktisk veldig veldig huslig. Jeg tror at jeg senest denne uken ristet det ganske så kraftig for å få bort noen smuler av et-eller-annet som irriterte?

Helt ærlig: Jeg forstår ikke dette tastaturhysteriet. Ja, det er bakterier der. Men de er neppe særlig farlige. Det er () bakterier i kroppen også. De er til og med nyttig. Leste jeg ikke en eller annen plass at kroppen i stor grad består av fremmedlegemer, hvorav bakterier vi har nytte av er størstedelen?

Og en liten ting helt til slutt: Vil man unngå bakterier er det støvsuging og/eller støvtørring som er det lure etter hva jeg forstår. Tilføring av vann (spesielt varmt vann) fører til bedre vekstvilkår for bakterier.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat