Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-17, 17:58   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement har tenåringen?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Haha, det samme skjedde meg sist. I fjor sommer byttet jeg abbonementet hans fra kontantkort til abb fordi han var ute på Pokemonjakt. Allikevel har han aldri overskredet 1Gb.

Dengang byttet jeg til Ice men fikk telefon fra Telenor kun en halvtime etter om at jeg kunne få samme tilbud på Telenor. Så da byttet jeg tilbake.
Men de har tydeligvis økt abb.prisen på det 1,5 året.

Er det noe som skal skje 5okt?
Jeg hadde skrevet inn noe på kalenderen min på googlekalenderen min om at jeg må sjekke abb. hans men jeg husker ikke hvorfor., og ikke skrev jeg ned noe om det heller, så det er vel et eller annet vi har fått beskjed om at skal øke da?

Nei, det var da den økte på fakturaen, bare, det er sikkert ett år siden jeg tegnet nytt abonnement og fikk denne rabatten. Som de ikke solgte inn som rabatt, men gunstig pris.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat