Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-18, 00:50   #103
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Floksas California-tråd

I min nettbank kan man sjekke regionsperrer selv, og trykke dem av og på.

Har AmEx, og med kortet jeg har dekkes egenandel forsikring for leiebil hvis den er betalt med kortet. Så kan være greit å sjekke om man har noen fordeler med kredittkortet sitt. (Er ikke superfornøyd med AmEx, så ingen grunn til å skaffe det kun for det, altså. Skal kvitte meg med det ved neste korsvei, men det er altså en av fordelene om man først har det.)

Vi leide bil og gps, og endte opp med dobbelt opp fordi det var gps installert i bilen i tillegg til gps utlevert i skranken. Ren idioti og merkostnad. Men flere av stedene vi skulle lå inne som favoritter/ sist brukte, det var til hjelp.


Bare å skru av mobildata først som sist, og heller bruke gjestenett. Finnes mye av det i USA, særlig hvor turister ferdes.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat