Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 08:02   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turnering - servering av varm mat - tips?

Jeg var på turnering i høst hvor lapskaus var et av alternativene. De var utsolgt da mannen min skulle kjøpe midt på søndagen, så det må ha vært relativt populært.

Jeg fikk kjøpt. Tror jeg betalte 50-60 kroner, for en porsjon som jeg ble mett av (men som mannen min ikke hadde blitt mett av). Jeg synes uansett det var et godt alternativ til det vi pleier å kunne kjøpe.

Jeg ville heller gått for lapskaus enn suppe. Jeg ser for meg unger i varierende alder vandre rundt med suppetallerkener. :skrekk:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat