Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 10:44   #89
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tips til familieaktiviteter i LA/ SAN Diego mottas! Er egentlig for mye å velge i, men skal til Disneyland og Universal ihvertfall. Og se noen kjente landemerker; Hollywood- Sign, walk of fame, Santa Monica og Venice. Tar også tips til filmer/ TV- serier som kan gi ungene referanser. Jeg var der på 90- tallet da Baywatch, Beverly- Hills, Melrose Place og Pretty Woman ga plenty av referanser. Ungene har jo ikke samme forholdet til Beverly Hills- skiltet som jeg hadde.

San Diego zoo var kjempebra syns jeg. Corrnado beach er nydelig, og Gaslamp Quarter (? Litt usikker på om det var det det het) var veldig koselig å rusle gjennom. Vi likte USS Midway veldig godt også.

I LA gjorde vi vel omtrent det samme som dere har tenkt. Jeg og eldste var på WB studio tour, det anbefales. Tror kanskje din minste er for liten, jeg husker ikke hva aldersgrensen var, men husker at min minste ikke kunne være med.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat