Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-19, 14:28   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finner man ut om en Michael Kors-veske er fake?

Takk for tips! Jeg er åpenbart ikke noe kvalitetsfeinschmecker, for jeg klarer altså ikke å finne ut om det er "bra kvalitet på skinnet" eller fine glidelåser og pen sammenstilling av bokstaver på metallmerkene...

Jeg klarer ikke engang å se om det er skinn eller plast, liksom. Herregud, dyre ting er virkelig bortkastet på meg, så det er bra jeg ikke har mye sånt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat