Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-16, 17:34   #78
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Floksa: Høres ut som en meget oppegående herremann!

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Samme her, totalt fiksert ( som jeg har skjønt ikke er en uvanlig egenskap hos bordere). Jeg mistenker henne for å elske sportsballene sine høyere enn oss. Morsomt å høre fra deg med nesten samme blanding. Det er mye vaktinstinkt her hjemme også.

Å ja, her også. Han er veldig lydig, men en ting får jeg IKKE av han: bjeffing når det kommer noen! Jeg blir sprø av det. Han kan ligge å sove på gulvet, det er stille og rolig, og plutselig så BOFF'er han til! Han skremmer jo vannet av meg inn i mellom.
Han har en leke som han ikke har tygget opp enda (helt utrolig egentlig...hva den er laget av må gudene vite), en pipe(!)leke som vi hiver med... Hadde han måtte velge mellom oss og den, hadde det vært bye bye oss.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat