Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-18, 22:18   #109
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Selvsagt veldig tidlig å tenke på, men jeg ser at meny kan bli en utfordring hos oss. Det er en person som ikke tåler laktose, gluten, soya eller sjokolade, en annen som ikke tåler egg, nøtter eller laktose, en vegetarianer, endel i foreldregenerasjonen som syns mye moderne mat er skummel og rett og slett ikke spiser ting de ikke har spist før, og en konfirmant som helst vil ha en asiatisk meny. Jeg tenkte at jeg kunne bestille litt klassisk koldtbordmat, og kanskje litt asiatisk fra et par ulike cateringselskaper, men jeg ser at det blir vanskelig med alle allergiene. Det er ikke vanskelig å lage klassisk koldtbord som er tilpasset dette, men jeg finner ingen som tilbyr det. Er det ikke gluten og soya i karbonadene, er det garantert melk og egg. Og sånn fortsetter det gjennom alle rettene, omtrent. Og vi har ikke fryserplass til å lage masse selv på forhånd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat