Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 21:45   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Det tar ikke lang tid å bake når du får det inn i rutinene. Jeg har det drittravelt (tre barn. lederjobb og masse masse greier) hele tiden og lager brøddeigen mens jeg lager middag og baker ut etter middag, steker etter middag og vips ferdig. Man GJØR jo ikke så mye når man baker, deigen hever selv og brødet etterhever mens du gjør noe annet og ikke trenger du å se på det mens det steker heller.

Jeg er veldig skeptisk til alt det rare de putter inn i ferdigbrød, store mengder salt, ekstra gluten, juksegrovmel osv, og det tar seriøst kun noen få minutter å bake selv. Evt kan du bake en haug med brød i helgen og fryse ned. Sjennialt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat