Tråd: The Sims
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-19, 17:39   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Sims

åååå. Er det stas fortsatt?
Herregud, jeg har brukt timesvis på det spillet. Og mange våkenetter.
Jeg blir bare helt hekta så det stoppet seg selv da jeg fikk barn og ble opptatt med det. Har spilt litt i perioder etterpå også.

Prøvde det via stedatter som da var 9 år i 1999 og vi spilte både hun, mannen og jeg.
Jeg jukset ikke da. Ville jobbe meg oppover. Har spilt i perioder siden og har skjønt at det har kommet tilleggspakker. Jeg synes ikke det var noe stas med å dra på ferie osv. så holdt meg til eldre spill.
Nå har ikke jeg spilt på mange år men sist jeg prøvde så kunne man ta livet av personen og så kom mann med låen (husker ikke helt ) Og om man ikke installerte brannvarsler så kunne huset brenne ned og man døde.. .. og de kunne bli forelska, elske og få barn/familie osv.
Det var morsomt med de flotte husene man kunne bygge.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat