Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 11:26   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomsoppussing - hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvordan er planløsningen? Hvor er dør og sånt?

Skal se om jeg kan få tegnet opp.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Bruk fagfolk.

Bruk fagfolk.

Få garanti på at de gjør det riktig.

Jepp, rørleggeren kommer på befaring om en uke. Jeg skal selvsagt ikke gjøre dette selv. Det er en velrennomert bedrift som tar på seg hele jobben.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og så- vi har bad som er 2x2meter, med dusj (vi dusjer rett på gulvet og har fliser og membran, ikke smøremembran). Membranen er lagt av en egen fagmann, og er helsveiset. Vi har en stor/lang benk med nedfelt kum og plass til vaskemaskin under. Vi har imidlertid ingen oppbevaring uten åpne hyller. Kan ta bilder når jeg kommer hjem.

Jatakk til bilder!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat