Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-17, 00:16   #468
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, litt rart det der. Nå har jeg og familien klart å komme oss igjennom alle våre viktigste juletradisjoner, både gjennom advent, og deretter julaften, første og andre juledag innenfor husets fire vegger, og vi har så langt ikke sett snurten av en muslim. Det nærmeste vi har kommet muslimsk innflytelse var vel fra min tidligere kollega fra Irak, som sendte meg melding på face på julaften, der hun ønsket meg og min familie en riktig god og fredelig jul. Ja, også den afghanske mora og bestemora til min datters venninne, som jeg møtte på førjulskonsert i kirka, hvor de var for å se sitt barn og barnebarn spille (kristne) julesanger på fiolin, sammen med barneorkesteret sitt.

Ja, det er noe dritt med disse muslimene som ødelegger jula ass. Makan til verdier.

Jeg fikk julehilsen fra fire av lærerne mine. Av dem 3 muslimer. Så muslimene har virkelig ødelagt jula mi...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv