Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-17, 13:30   #386
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

I dårlig humør etter valgresultatet og i sorg over ødeleggelsene i Karibien, Florida og mange andre steder i verden (som har fått mindre plass i våre medier) pga. av klimaendringer må jeg få ut litt steam. Jeg tenkte å legge det i en annen diskusjon, men fant ut det var greit å ta det i en jeg har startet selv.

Hvordan er det mulig, også for FP-ere, å fortsette å leve som før når det gjelder forbruk og forurensende reiser når vi ser hva som skjer. En artikkel som oppsummerer:
https://www.nrk.no/urix/_-klimaendri...ang-1.13685321

Og jada, jeg vet at en haug med folk her blir sure og sier at du får ingen til å endre seg gjennom moralisering. Men hvordan i all verden skal mennesker få opp øynene og skjerpe seg hvis de ikke gjør det nå liksom? En annen plass på forumet diskuteres neste reise til USA i samme åndedrag som man er bekymret over ødeleggelsene etter orkanen Irma. For meg blir det helt absurd. Det beste man kan gjøre for Florida og andre områder nå, er å droppe flyreiser og gi pengene til de som hjelper innbyggerne i disse områdene.

Det hjalp litt å få det ut.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat