Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-17, 13:05   #122
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Er det noen som vet hva som er regler på tog for dette (og da tenker jeg på allergi). På min lokal,- og regionalbuss er det førstemann som har fortrinn, altså er jeg allergisk mot hund, men det er hund på bussen når jeg stiger på har den rangen, og jeg må ta neste buss.
Er jeg allergisk mot tørrfisk og appelsin, og sitter i bussen og har gitt beskjed må han som kommer med en tørrfisk og en appelsin dinglende vente på neste avgang.

NSB

Hunder og andre dyr kan ikke tas med i sovevogn, bistrovogn, rullestol/handicap- eller barnekupé.

Ved forhåndsreservering må reisende med kjæledyr gi beskjed ved billettbestilling slik at man får plass i en avdeling hvor det er tillatt å ta med dyr.

Dersom det ikke er foretatt noen bestilling på forhånd, må den som har dyr finne seg i å bli henvist til egnet plass i toget.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat