Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-20, 13:05   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Refleks til ungdom

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg tvinger på mine vest når jeg har mulighet. Det synes så mye bedre enn noe annet.

Faktisk ikke alltid, i områder med mye skilt og lys av forskjellig slag. Det blander seg inn med alt annet som lyser og reflekterer. Jeg har hørt flere som har kommet veldig nær folk med refleksvest, fordi de faktisk ikke ser at det er en person. Mange mener at det aller beste er gammeldagse, harde refleksbrikker som henger i en snor i lårhøyde. De beveger seg og dingler på en måte som andre lyskilder ikke gjør, og viser tydelig at det er en person. Men ellers er refleks festet til armer og ben bra, de beveger mer på seg enn man gjør med overkroppen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-20 kl 13:11.
My er ikke aktiv   Svar med sitat