Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-19, 14:39   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digital ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Her har alle de nærmeste iPhone, og der kan man opprette delte albumer. Jeg tar skjermdump og legger ut i våre og legger evt ut lenke i kommentar, dersom det ikke framkommer tydelig nok hvor hva det nå er kan kjøpes. Min ønskeliste inneholder alt fra konkrete finn-annonser og bilder av ting med lenker til nettbutikker, til inspirasjonsbilder av hageporter og utekjøkken. Mannen min, mora mi, ungene, søstera mi og hennes barn har alle sånne album. Før jul ba jeg bare søstera mi om å sjekke at ønskelistealbumene var oppdatert, og vips hadde jeg masse ideer.



Vi har messenger grupper i familien. Men må sjekke denne løsningen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat