Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-19, 06:47   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

For meg fungerer det godt å spise ca hver 3.time (frokost, lunsj, middag, og mellommåltid i mellom) max ett brødmåltid om dag, og være bevist på at grønnsaker, bær eller nøtter er med i hvert måltid.
Og helt klart ekstra inntak av vitamin D.

Jeg tenker at for de aller fleste er det ikke nødvendig å kutte ut noe fra kostholdet sitt, eller gå på dietter.
Det holder å være litt bevisst, og trekke fra og legge til litt når man får overblikket over hva man får i seg og ikke.

Også må det kanskje nevnes at selv om jeg vet at dette fungerer på mitt energinivå og på min velvære, så klarer jeg ikke følge det likevel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat