Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-16, 10:21   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.835
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av fornamn og etternamn og kjønn?

Når jeg snakker om lederen i vår organisasjon eller ministeren og statssektretærene som har ansvaret for vårt område, så omtaler jeg dem med fornavn-etternavn. Når jeg snakker med dem, er det fornavn over hele linja.

Men jeg sier ikke at jeg skal i møte med fornavn på minister og fornavn på statssekretær, altså. jeg sier jeg skal i møte med Fornavn Etternavn og Fornavn Etternavn. Det blir litt sånn name-dropping/gjøre-seg-viktig å bruke bare fornavnene når man snakker om slik tikl andre, synes jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat