Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 11:14   #75
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det har blitt mindre og mindre med årene.

Det har vært mye pepperkaker og bakst på kontoret i hele desember. Og vi fikk en gavepose med lakris, brente mandler, sjokoladetrøfler osv. Det koseligste var egentlig kortet. Sjefen hadde skrevet personlige kort til alle oss 16 ansatte. Som ga hver og en av oss skryt for det vi hver enkelt er gode på.

Vi fikk også personlige kort. Generelt har vi fått mye mer julegreier enn de fleste her, men det kortet var det hyggeligste. Helt tydelig til meg, ikke noe standardbrev. Og avsluttet med "jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten deg".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat