Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 15:56   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det trygt å sende barn alene med taxi i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Min 10-åring reiser alene med t-bane til Majorstua og bytter til 20-bussen på andre siden av krysset, og andre tilsvarende reiser (tog fra Sandvika og bytte til buss på Lysaker, uten å ha gjort det før og sånn) men han er som sagt mer enn gjennomsnittlig opptatt av å finne ut av kollektivtransport.

("Jeg er ikke 2 år heller!!" sa han indignert da jeg lurte på om det ville gå greit å finne riktig busstopp på Lysaker. )

Begge mine er også sånn, men jeg innser at det ikke gjelder alle unger. Men jeg tenker at i slike tråder er det greit å poengtere at man ikke er fullstendig uansvarlig hvis man sender ungen på den alderen med kollektivtransport.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat