Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-06, 21:11   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

stoff er dyrt og få tak i, dermed må de begå kriminelle handlinger for å få tak i penger til stoff.

Hasj er vel ikke så veldig dyrt, og ville kanskje bli enda billigere om det ble legalisert. Faktisk er prissenkingen et av de beste argumentene jeg ser for å legalisere dop - hvis prisen gikk ned, ville for det første mengden kriminalitet for å skaffe penger til dop gå ned, og for det andre ville det bli mindre attraktivt for organiserte kriminelle å drive med salg av det, noe som jeg tror ville være veldig positivt.

Men jeg ville ikke gå inn for å legalisere flere rusmidler, selv om jeg absolutt kan se argumenter for at alkohol er verre enn hasj. Så lenge det ikke er snakk om å forby alkohol, så er det ikke et enten-eller-valg, og jeg tviler på at de samfunnsmessige problemene som er knyttet til alkohol ville bli mindre om vi innførte hasj som legalt rusmiddel.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat