Tråd: Termokopper
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 10:50   #11
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Men er det meningen at termokopper skal være tette?
Jeg må innrømme jeg har sett litt rart på folk som tror koppene skal fungere som termoser og kunne legge den i sekken... (For i mine øyne er det en kopp som skal holde på varmen og ikke skvulpe over så lett når man er på farten.)

Jeg har ikke brukt den selv (drikker ikke kaffe), men mange jeg kjenner er veldig fornøyd med sine Bodum kopper.

Sant nok, og derfor er jeg på jakt etter en ny kopp. Visst er den tett, men det er svært sjelden jeg frakter med meg koppen for å ha den senere. Jeg skal som regel ha den til å drikke te til frokosten min når jeg kjører til skolen, og da er skrulokk særdeles upraktisk.

Noterer meg Bodum sin bak øret - spørs om det ikke blir en sånnen i løpet av høsten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat