Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-18, 18:13   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høstjakke til tenåringer?

Barneutstyr og barneutstyr. Han bruker str herre large.

Vi har kommet i en situasjon vi ikke har vært i før ved å kjøpe en vinterjakke som er KJEMPEMYE varmere enn den han har hatt før, og en snowboardjakke som ikke er foret what so ever. Så hva bruker han i mellomperioden da? Før hadde han nemlig en foret snowboardjakke som passet perfekt til den mellomperioden hvor man trenger litt mer enn hettejakke, men ikke full on alaskaekspedisjonjakke (jeg begynner å ane hvorfor vi fikk den så billig.)

Nå ser jeg jo egentlig at jeg har gitt svaret selv, han trenger en foret ski/snowboardjakke. Eller noe annet? Sånne vaffelsaker er HELT uaktuelt, og han er ikke særlig gira på en sånn tynn dungreie heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat