Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 12:51   #31
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Enig med blant annet Løve, høns og apan.

Også har jeg problemer med å skjønne hvorfor det bare er barnas behov som skal tas hensyn til, mens behovet til et eldre, sykt og døende familiemedlem som elsker dem er mindre viktig. Og ja, jeg kjenner forhistorien. Det har også med å lære barna hva som er viktig i livet. Noen ganger må man gjøre noe som kanskje ikke er bare gøy, og som man kanskje ikke har så stort behov for selv, fordi det er viktig for andre og vil glede dem. Ikke alltid, ikke ofte heller, når man er så ung, men i spesielle tilfeller, og dette mener jeg er et slikt tilfelle. Og ikke minst at det kanskje vil være en trøst for jentene å tenke tilbake på, den dagen farmor er borte, og det kanskje ikke er mulig å reise i begravelsen.

Enig med dem som ville ventet på direkte fly, og bedt jentene fri fra skolen. Gjerne rett før høstferien, slik at dere kan holde dere hjemme ei uke etter at de kommer hjem, eller bli testet.

Evt ledsager bør ikke være i risikogruppen. Vet ikke noe om alder og helse hos din far, men ville droppet det hvis han er i risikogruppen. Ville ikke latt dem dra alene, men det ser jeg at du ikke har som alternativ heller.

Signerer alt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat