Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 14:37   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise eller ikke?

Jeg kunne ha reist 7-10 august, men det koster mer enn jeg har råd til så da ville det vært avhengig av at farfar betalte for meg, og det er jeg egentlig ikke komfortabel med. Dessuten er det avgang i 6- tiden både bort og hjem så da blir det ikke mye tid til overs egentlig. Må regne ca 2 timers kjøring fra flyplassen og hjem til besteforeldrene.
Det blir veldig mye penger og tid brukt på reise for et kort opphold. Tror heller jeg satser på at det går an å reise i oktober, eller så må jeg vurdere å ta de ut av skolen noen dager senere i august og reise da.

Edit: Jeg tok feil, det er visst ingen direkte flyvninger i august i det hele tatt. Så da blir valget lang og dyr reise i august, eller vente og se.
Skulle ønske jeg ikke var helt alene om å bestemme.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 02-08-20 kl 14:53.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat