Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-20, 21:05   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du engang kommer neste sommer - eller den etter der - Hellas-tips

Jeg ser at min sedvanlige vintertur til favorittkanariøya muligens utgår på grunn av duste-corona.
Hvis det blir mulig å reise noe sted på vårparten/tidlig sommer, vurderer det faste reisefølget mitt og jeg å dra til en gresk øy i stedet.

Vi trenger tips - vi har et par absolutte kriterier, og det er 1) nær havet - vi må høre og se havet fra kriterium 2) leiligheten vi bor i. Vi behøver ikke bo rett på stranden, sist vi var på tur, bodde vi ytterst på en klippe - men vi må bo så nære havet at vi kan høre og se det. Leiligheten bør ha enten to soverom, to enkeltsenger, eller mulighet til oppredning i stue/oppholdrom i tillegg til altså ett soverom.

God mat i gang- eller sykkelavstand er kriterium nummer tre.

Vi er vant til å reise med fly og båt for å komme til favorittkanariøya, så det gjør vi gjerne i Hellas også.


#drømmeromhavet

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat