Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-18, 14:50   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er tanken bak at det er sunt å kjede seg?

Jeg tror ikke det nødvendigvis er sunt å kjede seg, men heller ikke sunt å hele tiden bli underholdt og aktivisert. De fleste av oss, både voksne og barn har jo tilgang på såpass mye aktiviteter og underholdning at det egentlig ikke skal være mulig å ikke finne på noe selv. Men jeg merker jo selv at jeg er ganske bortskjemt når jeg ikke klarer å finne noe å se på, hverken på netflix, viaplay, HBO nordic eller NRK. Men jeg husker at som tenåring så vi på det som var på tv, nesten uansett, vi hadde jo bare 2-3 kanaler tilgjengelig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat