Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-22, 08:48   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garnlykke, men hva skal jeg strikke av dette?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Bregnegenser krever bare tunga rett i munn helt i oppstarten. ETter det holder det å telle til tre (en omgang med noe hullgreier og to sammen, to omganger uten). Det blir en kjempefin bregnegenser av det garnet!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har faktisk strikket tre bregnegensere (og moderert litt på de to siste). Og jeg har aldri fått så mye komplimenter for en strikkagenser.

Det er tunga rett i munnen helt i starten, og deretter er den virkelig enkel penkel. Oppskriften er ekstremt detaljert, så det kan virke skremmende. Men det innebærer bare at absolutt alt står godt forklart.

Tenker jeg å kjøpe mønsteret og titte litt på det.
Den ene delen sier jeg fikser det, men så er jeg dritgod til å sparke meg på legen å si det blir for vanskelig…

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat