Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-16, 09:55   #57
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, jeg har gjort det endel, har en hund som må trenes og en kropp som trenger å trenes opp, så det har vært helt glimrende sammen med dette. Motivasjon til å komme meg ut, og jeg er i bedre form enn på lenge.
Og så har jeg blitt utrolig mye bedre kjent i byen, det er faktisk en av de tingene jeg setter aller mest pris på.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, det har skjedd meg noen ganger også. Da jeg hadde 48 Venonat-candies, dukket plutselig en vill Venomoth opp. Det var nesten så jeg følte meg litt snytt.

Ja, men da lar jeg være å fange den, for det er dobbelt så mye xp å hente på å evolve nye typer man ikke har fra før hvis man samler opp en hel haug pidgey osv og setter på et lucky egg og evolver de beste, og alt mølet for å samle xp. Pleier å ta en sånn økt når jeg har liggende ca 50 forskjellige jeg kan evolve, og nå har de kortet ned animasjonen på det så det skal gå an å evolve enda flere på en halv time.

Nå skal jeg snart bli bedre på gymraid da, hadde vært morsomt å kunne ha en gym i mer enn noen timer....

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat