Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-17, 14:31   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.142
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify vs Tidal - fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ah, takk. Jeg vet ikke hvordan det er på Tidal, men på Spotify kan jo egentlig hvem som helst legge ut musikken sin. Remikser bruker jeg Sound cloud til, jeg syns ikke det er noe særlig sånt på Spotify heller? Men må innrømme at jeg ikke har lett så voldsomt.

Jeg bruker også soundcloud, men liker å lage lister med gammelt og nytt.
En annen fordel for meg med Spotify er at jeg er å leter i, og hører på andres lister, og da gjerne folk som er DJs, jobber med det samme som meg eller andre jeg vet har samme musikksmak som meg.
Og det er jo adskillig flere som bruker Spotify enn Tidal, tror jeg? Når jeg etterlyser musikkinspirasjon på FB får jeg alltid kun Spotifylister i retur i alle fall.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat