Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-20, 11:42   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger som går fint til kald farge på håret?

Her ser dere fargene jeg hadde (og som var min naturlige hårfarge en gang i tiden).


Nå er det mer sånn her. Det er ikke helt iskaldt (vanskelig å få bort alt det varme), men definitivt mørkere, kaldere og med mindre oompfh enn jeg er vant til.


Sminkewise tror jeg at jeg går for bringebær på leppene, korall i kinnene, og kjølig rosa øyenskygge de gangene jeg bruker det. Den mer sotete loopen får jeg prøve meg litt fram, tror jeg. Tror gråsort lett kan gå "i ett med tapetet" når håret er såpass kaldt, men vil ikke se helt vampyr ut heller.

I klær fokuserer jeg mer på klare farger, også får jeg se om jeg greier å venne meg til å olivengrønt og gult igjen. Jeg elsker egentlig de fargene, men syns ikke de er mest kledelige til håret mitt nå. Muligens bedre når det er helt grått.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat