Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 23:14   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergenbrand skinnveske, modell Oslo. Noen som har den?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg kjøpte Oslo i den tro at den hadde lang rem til skulderen. Det har den ikke, og nå må jeg bytte i en annen crossbodymodell. Jeg er ikke sånn dame med veska under armen, så selv om veska er lekker - ble den helt feil for meg.

Det var dumt. Jeg skjønner hva du mener. Jeg har aldri gått med vesker på skrått, men jeg er vant til mye lenger remmer enn denne har. Har såvidt prøvd den i dag, og jeg blir nok vant til den, men jeg irriterte meg over at jeg ikke kan ta ting ut og inn av veska mens den henger på skulderen, armen kan rett og slett ikke vris i den vinkelen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat