Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 21:11   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger i lang mørk gang?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Takk.

Jeg har stue kjøkken som nesten går i ett, burde jeg ha lik farge, eller kan jeg ha feks lys toscana i kjøkkenet og cafe latte i stua? Harmonerer de sammen?

Kan få noe rimelige smartpanel med lys toscana, men vet ikke om jeg ønsker den i hele stua også.

Lys toscana er litt mørkere enn cafe latte er den ikke?

Lys Toscana har kode 1107-Y27R, Vanilje (som visstnok er like Caffe Latte) har 1005-Y30R. Ganske nær hverandre altså. På fargekartet fremstår Lys Toscana som varmere, gulere. Vanilje ser mer grå ut, selv om den faktisk har mindre grått.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat