Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 10:40   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.435
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Jeg tror ikke det finnes en ideell startalder, til det er barn for ulike. Glitterbarnet gikk først hos dagmamma når han var litt over 10 måneder, og det var altfor tidlig. Han hadde helt panikk, og det var grusomt. Han startet i barnehagen når han var ett år og taklet det helt fint. Skulle jeg fått det akkurat som jeg ville burde han nok ha vært halvannet + før han startet, da tror jeg han hadde hatt stor glede av barnehagen. Hadde vi ikke hatt mulighet til å gi ham veldig korte dager de første årene hadde vi nok utsatt barnehagestart ett år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat