Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 13:07   #273
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og om det gjelder 1 dag i løpet av året, så hadde hvertfall jeg hatt råd til en fridag. (Selvfølgelig om det passer med arb.situasjon)
Jeg har "problemet" jeg også fordi jeg jobber i bhg selv og har et barn i en annen barnehage. Men det er rart at det alltid løser seg likevel?!

Men det gjelder ikke én dag i året. I beste fall gjelder det fem, og i verste fall mange fler.

Inntil for et år siden hadde vi et barn på skole og et i barnehage, og disse hadde ikke sammenfallende planleggingsdager, og følgelig måtte vi dekke opp for ti fridager hvert år, i tillegg til ferie. Det sier seg selv at dette er en utfordring å få til for mange.

Og selvsagt løser det seg på et eller annet vis, men det hadde virkelig hjulpet mange, og vært samfunnsøkonomisk gunstig, hvis man kunne funnet en annen måte å avholde planleggingsdager enn å stenge skolen eller barnehagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat