Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-12, 23:47   #71
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baderomsoppussing - hva må jeg tenke på?

I og med at du har så lite bad, kjøp ett do som er mindre enn standardstørrelsen. Vi hadde på vårt knøttlille bad, ett vegghengt ett fra Duravit designet av Philippe Starck, "Starck 3" tror jeg det heter. Vårt var kortere enn vanlige do, lurt når man trenger den gulvplassen man kan få. Og kjøp med det dolokket som har "demping" og synker saaaakte ned selv. Det er lurt.





Hvis alle IKEA-innredninger er som den som står på vårt bad i dag, ville jeg styrt unna. Den er fem år gammel og ser ikke ut. Den tåler rett og slett ikke fuktigheten som oppstår på ett bad og skuffene mangler maling nedi, sponplatene er blitt ujevne etc. Det til tross for at vi har fuktstyrt vifte og vindu som vi lufter med.

Få en uavhengig takstmann til å gå over badet når det er ferdigstillt. Vi gjorde ikke det og angret bittert.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat