Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-12, 10:43   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dixie pusser opp (med bilder)

Ja, det blir nok ikke akkurat en ferie når vi skal ta hele kjøkkenet, husker godt da vi rev ut hele kjøkkenet der vi bodde tidligere. Ja, da tok vi faktisk også gulvet både på kjøkkenet og i stua, rev veggen mellom kjøkken og stue og satte inn helt nytt kjøkken. Det var et mareritt når det stod på som verst, vi gikk på betong da parketten var revet vekk, og vi levde på mikromat og take away i en uke eller to.

Men vi skal planlegge så mye vi kan før vi begynner, og prøve å være så raske vi kan med det verste arbeidet. Jeg skal hente bananesker på Rimi i dag når jeg henter minsten i barnehagen, så skal jeg begynne å pakke ned endel ting i kveld. Vi har refinansiert huslånet for å gjøre dette, pengene er ikke kommet enda (men vi har fått ja, det er bare formalitetene som må ordnes) så vi kan ikke kjøpe så mye enda, men jeg regner med det vil gå i orden denne uka.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat