Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-18, 14:58   #350
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.988
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er fortsatt ikke mer enn ett år siden det ble delt ut øl på jobbtur med kommentaren «vi har alternativer til de gravide og de kjipe».

Oi, for en snodig kommentar. Avdelingen min nå består av 12 personer hvorav 5 aldri drikker alkohol. En er svært uttalt avholdsmann, men resten vet vi ikke hvorfor. Egentlig vet jeg ikke helt om de aldri, aldri drikker eller om de bare gjør det svært sjelden. Så hvis det kommer spørsmål om slikt på jobben så er det av mer praktisk art: "Skal du ha vinpakke til maten eller vil du ha noe annet enn vin å drikke? Vi måtte visst melde om dette på forhånd."

Ikke at det drikkes så himla mye på jobben min, sånn egentlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat