Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-18, 11:31   #359
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg drikker ikke så mye alkohol og jeg drikker ikke brus. Får ofte høre at god mat og vin er seeeeeeelve liiiiiiivet og får litt følelsen av at jeg da nyter livet en hel del mindre siden jeg da tydeligvis må gå glipp av MASSE. Men sannheten er at jeg alltid har fått veldig fort hodepine av alkohol, så jeg vet ikke bedre, dette er ikke noe savn for meg. Føler ikke jeg går glipp av noe. Syntes det er litt kjedelig at så mange må gjøre et nummer ut av at jeg går glipp av ting. Jeg savner ingenting.

Eller jo. Av og til savner jeg Cola. Drikker ikke brus lenger pga bivirkninger av medisiner. Kullsyre smaker høgg. Jeg drikker som regel eplemost om jeg skal kose meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat