Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 17:24   #219
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Jeg har aldri, og kommer nok aldri til å stemme Høyre, nettopp av grunnene du nevner, Esme. Men- i år var ikke AP et reelt alternativ i det hele tatt. Du jobber med helse og tenker selvsagt mest på konsekvensene Høyrepolitikk får der, jeg jobber i skolen, og vil heller ha en Høyre-skole (helst en Venstre-skole ) enn en SV-skole. Ikke pga. av hva som er best for meg, men pga. hva jeg mener kommer norske elever til gode. Jeg tror det er ganske mange av oss som ikke stemmer ulelukkende ut fra egen lommebok og behov, både på høyre og venstresiden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat