Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-07, 22:55   #10
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat med masse jern i

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har han vondt i magen? Løs avføring? Har du tenkt på laktoseintoleranse? Cøliaki?

Jeg spør fordi du sier han er liten og kresen. Og fordi Cøliaki ofte fører til jernmangel, i tillegg til redusert vekst.

Nei, han har sjelden vondt i magen, og så liten er han ikke. Ganske standard størrelse, men tynn. Ingen problemer med løs avføring heller (vel kanskje litt nå, men det går diare på disse trakter)

Men så kresen og småspist som han er, så spørs det om jeg klarer dette med kostholdet. Får gi det noen uker, så får jeg kontakte legen igjen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat